Finally…

Alhamdulillah… akhirnya aku confirm kat Auspac Solutions, dan gaji dinaikkan. Walaupun sikit, but heck, it is still an increment :p

Kerja makin pressure, tambah2 pulak kak kiah nak resign, oh, silap, dah resign. Hilang lagi kawan… aku rasa tak best sebenarnye.. yelah… we’re in one team, dan bila aku cakap one team, I mean ONE TEAM. Bila hilang sorang, rasa macam tak best… sure, kite akan dapat teammates yang baru, tapi mesti tak sama dengan kesengalan kak kiah hahaha…

Nampaknya aku akan hilang lagi tempat aku nak bertanya tentang agama dan bahasa arab.

Disebabkan aku ader increment yang tersangatlah kecil, maka aku decide nak beli PSP. Thanks to Eddy yang mengajar aku main Patapon, kini aku nak beli PSP sbb nak main Patapon dan Final Fantasy 7 : Crisis Core.

Harap2lah aku dapat beli bulan depan… T.T

2 thoughts on “Finally…

Leave a Reply

