Kecederaan…

NY!!! AKU DAH UPDATE!! *JERIT KUAT2*

Semalam buat demo kat UTM Skudai. Ada some College Fiestra or something like that. Oh, sebelum itu, lepas asar kami jamming kat Taman U, Shah balik JB, and he’s thinking of coming back to JB for good. Told us that living in KL sucks and it drives him nuts. Well, good luck there buddy!

Jamming pon macam tak best. Apsal tah. Maybe Shah tak bawak balik Ms Jackie dier kali nih, plus takde Lil’ Monster to boost up the sound. Tapi overall, kami rasa bangga sebab dapat main lagu Lonely Day dengan Wayward One (eh, bangga ke? :p)

Lepak2 sat kat Taman U after the session, sempatlah jugak berborak dengan Seman. Dia cakap, dia nak sambung buat Master kat Glasgow (!!), hahaahahah… tah2 sama tempat dengan cik Mimi Comel. Baru aku tau bahawa Encik Seman masa kat US ‘tukar mazhab’ daripada mazhab Shafi’e kepada mazhab Protestant sbb nak makan ayam hahahahaha.. padan muka Seman kene kutuk… :p

Agaknya, sbb aku kutuk Seman kot, maka aku pon merasa injury masa buat demo. Mau nye idak… buat atas jalan tar. Bukan jalan tar yang cantik lembut comel lote, tapi jalan tar yang batunya besar2 bole buat rejam orang kahwin yang berzina. Mase tengok je jalan tuh, kami sume dah buat muka macam nih –> T_T

Ada 2 demo actually, first adalah pukul 8:00pm, jemput VIP katanya. Then the next demo was @ 11:00pm. Yang 11:00pm tuh yang menyebabkan injury pada encik kaki, sbb kami buat buah jatuh full, lepas tu mase aku jatuh (pura2 mati), ada member aku pon jatuh dan menghempap kakiku ini.. T_T and to make it worst, lepas tuh ADA LAGI SORANG PULAK YANG HEMPAP ORANG YANG HEMPAP KAKI AKU TUH.. T_T mase tuh aku pk.. “OH God just kill me and let me die as a warrior.. T_T ” Terima kasih kepada CikLynda sbb datang dan memberi sokongan moral….

So hari nih, aku bekerja dengan kecacatan di kaki.. T_T

Hari ni jugak, aku baca posting tak best kat dalam blog kawan baru aku. Sabar lah Cik Mimi. Everything happens for a reason. Get yourself a phD (the REAL one, not the ones that most Malays have, u know what I mean, right?), get a good job with a sky-high salary and show to that idiot it’s his loss, not yours…😀

p/s APSAL ZACK KENE MATI DALAM CRISIS CORE:FINAL FANTASY VII??? APSAL?????

p/ss Ms Jackie = Gitar Jackson, Lil Monster = GT8

17 thoughts on “Kecederaan…

  1. Owh..my name did mention here twice. Owh..ntah2 kawan you tu memang nak buat kat tempat I.Boleh dapat geng baru nanti..ehehe.

    Btw, Thanx OJ.Memang kesabaran tahap maksimum.Nak maki Hamun pun tidak.Kawan-kawan jer tolong maki kan.ehehehe..Yeah..its better now dari tau lepas kawin.Silap-silap i jadi bini no 2 lepas kawin.Allah knows what is the best for me.Just pray for my happiness okay?:)

  2. cik mimi : yeah… i’ll ask him later on. *apsal aku tiba2 kepoh nih?* heheheh… ha’ah… betul2… think +ve… Allah knows what He’s doing, so dun worry.. have faith in Allah..

    ciklynda : encik kaki ok, cube dier mogok kejap semalam dengan pagi tadih… *ikan mana ada kaki :p *

  3. tak buleh jerit kuat2. Malulaaa :p

    btw just to say thank you for ‘helping’ a new friend.

    kirim salam kat cik lynda ek *wink wink*

  4. huhuhuh…..

    ingatkan korang sudah ada.. ini macam susahlah kawaannn…

    baru ingat mau kirim mac book air..

Leave a Reply

