Best sungguh!

Tiba-tiba rasa nak menaip lagi hahaha.

Semalam bawak Ajoi pegi berbuka kat rumah Mak Ngah. Sementara tunggu aku mandi, Ajoi borak dengan Mummy. Ajoi cerita yang Mummy tanya kat Ajoi pasal boss aku. Dah agak dah. Mummy sendiri dah start terasa.

Nak buat macam mana? Takkan aku nak cerita kat Mummy aper aku rasa? Itu dah macam memburukkan orang. So apa aku boleh buat? Diam aje lah.

Kalau nak ignore aku, takpelah. Aku dah paham dan masak sangat dengan perangai orang yang buang member bila ada partner yang baru. Tapi nih dengan mak aku sekali kau ignore. Apa pulak salah mak aku, eh? Hahahahahahaha….

So, biarlah. Nak bercinta ke, nak dating ke, nak apa ker, biarlah. Aku dah sedar, aku bodoh bila percaya yang dia nak kawan dengan aku. Aku yang bangang pegi percaya!!

Semalam kat umah MakNgah kami makan ikan sembilang masak asam pedas. Lepas tuh Khumaira pulak goreng telur dadar.. mak aihh.. memanglah aku makan sampai 3 pinggan nasik hahahahahaha. Tanpa segan-silu aku menambah nasik dan menghabiskan nasik2 yang ada demi asam pedas ikan sembilang MakNgah yang sangat sedap itu! Ajoi yang first time datang pon terus hilang segan lantaran kesedapan masakan Mak Ngah.

Tuh tak kira yang dorang buat betik goreng. First time sehhh aku makan, terus rasa macam nak lagi dan nak lagi. Memang confirm lepas nih aku mintak Makngah masakkan samada betik goreng ataupun itu terung masak aper tah… miahahahahaha…

Mesti Mummy terkejut kalau aku mintak beliau masak mende2 nih… hehehehehe… mau beli barang dan mintak Mummy masak!😀

Thanks MakNgah! We love you!

Lepas nih, planning nak masak asam pedas guna ikan siakap pulak miahahahahahahahaha.

4 thoughts on “Best sungguh!

  1. ntah lah azy…. boleh dianggap kawan ke in the first place? o.O

    hehehehe.. sabar2…. puasa kan mengajar kita supaya bersabar?😀

  2. betik goreng? fuuuuh…..sedap tuuuuh! last mak aku masak betik goreng(tu pun kalau sama la) ni masa aku sekolah rendah! nyum, nyum!

  3. aaaaaaaa ntah…. sama ke dengan sama anda bersekolah? perlu diingatkan, jarak umur antara anda dan saya sangat berbeza… hehehhheehe.. :p

Leave a Reply

